za pravdu a spravedlnost

ODPOVĚĎ NA VYJÁDŘENÍ JUDr. Zdráhala na str. OS ze dne 31.3.2010

31.03.2010 21:05

 

Nad těmito nepodloženými  a pomlouvačnými argumenty ,co   JUDr. Zdráhal vám klientům  líčí, se rozumný člověk zamyslí a jistě uzná, že proč to právě dělá nyní, když se nacházíme v tak nezáviděníhodné situaci.

K tomu můžu dodat následující:

Ano , jsem jedna ze členů E-klubu, který má již cca 200  přihlášených klientů . E-klub byl založený proto,abychom pomohli  klientům  EDBUSY a.s. vyznat  se v situaci, která nás tenkrát před dvěma lety postihla. Ale někomu se tato naše aktivita nehodí. A já už vím komu. Prostě se sám odhalil. Vlastně jsem to věděla dříve, jenom jsem čekala na ten okamžik prozrazení.

Mgr. Šnyrchvou znám jako velice schopnou advokátku, která spolupracuje s moji  firmou již 9 roků. Proto jsem se rozhodla ji oslovit, jako jednoho zmocněnce, který by pomohl  mým klientům v této svízelné soudní mašinérii a zároveň i ostatním. Mí klienti mě prosili, abych zajistila spolehlivého a čestného zmocněnce a já jim slíbila, že ho zajistím. Tak se i stalo. Nikdo z mých klientů nechtěl zmocněnce od OS nebo jiné, stanovené zmocněnce. Prostě chtěli mít našeho! A co je na tom špatného, že hájím zájmy mých klientů, které jsem přivedla do EDBUSY a.s? Mojí povinností je se o ně postarat a předávat jim pravdivé informace. A oni mě v tom podporují.  Nejsem jedna z těch, co na své klienty zapomněli. A to je špatné, nebo co?

Takových otázek by se dalo napsat spoustu, ale nemá to žádný smysl. Odpovědí by bylo taky dostatek.

Každý den jsem v kontaktu s Mgr. Šnyrchovou, vím o tom, jak se pan dotyčný vetřel do její kanceláře. Vím i tom, co povídal. Můžu vám jenom říct, že kdybych to tady zveřejnila, tak by  mnoho lidí  bylo rozčíleno a asi by neudrželi svoje emoce pod kontrolou. Mgr. Šnyrchová pracuje pečlivě na pověřených úkonech od zmocnitelů. Plné moci pravidelně odnáší na soud. Není pravda, že by klientům, co dají plnou moc Mgr. Šnyrchové přišli o svoje nároky, jak pan dotyčný konstatuje. Vím, že je vše v naprostém pořádku, poněvadž nad tím také dohlížím.

Proto vyzývám mé klienty a i ostatní, kteří dali svoji důvěru E-klubu. Neberte vážně vyjádřena slova JUDr. Zdráhala. Je to jeho taktika, jak získat lidi do OS. Nic víc a nic míň!

Nadále nám můžete posílat zplnomocnění . Kdyby náhodou došlo k tomu, že by soud nevybral jako zmocněnce Mgr. Šnyrchovou, nemusíte se obávat, že by jste přišli o svoje peníze, co jste poslali jako odměnu zmocněnci. Vše vám bude do koruny vráceno!

Závěrem bych chtěla říct, že jsem nikdy od žádného klienta EDBUSY a.s nevybírala peníze a moje činnost pro E-klub byla vždy zcela zdarma. Co se týká databáze klientů EDBUSY a.s, tak tu jsem nikdy neviděla a z toho tedy vyplývá, že jsem ji ani nemohla odcizit pro Mgr. Šnyrchovou.

A proto nejsem nikomu zavázána hradit jakékoliv škody!

Doufám, že již tato nepříjemná situace bude brzy vyřešena ve prospěch nás všech!

V Habrůvce, dne 31.3.2010                                     Taťána Vojtěchovská- jednatelka spol. JRT Vokr, s.r.o

 

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode