za pravdu a spravedlnost

Co dělají média!

15.07.2010 08:32

Znění dopisu stížnosti na redakci Blesku, ohledně podání informací jednoho z klientů EDBUSY a.s, které poskytnul  osobně dne 12.7.2010 na Krajském soudě v Brně.

Znění stížnosti:

Vážená redakce,

 dne 13. 7. 2010 jste ve vašich novinách Blesk na stránce 5 otiskli článek "Vytáhli z lidí 780 milionů, teď jim hrozí 12 let vězení", ve kterém jste uvedli moje jméno, avšak především jste uvedli větu, kterou jsem nikdy nevyslovil a ani nic podobného, co by mohlo vzbuzovat dojem, že nedůvěřuji projektu majitelů společnosti Edbusy, a. s. panu Martinu Žouželkovi a Lukáši Přibylovi.

 Váš novinář, který mě požádal o jméno, byl přítomen v den hlavního líčení dne 12. 7. 2010 v budově Krajského soudu v Brně, naslouchal rozhovorům mezi námi členy Edbusy, kteří jsme přišli Martina Žouželku a Lukáše Přïbyla podpořit, zneužil mé jméno a uvedl jej ve svém článku, kde vyjadřuje svůj názor, nikoli můj Toto jednání pokládám za protiprávní, neprofesionální a než se obrátím na radu a řešení k institucím, které vědí, jak takový podvod řešit, nabízím smírné řešení a to takové, že na titulní stránce v dalším vašem vydání vytisknete omluvu a sdělíte vašim čtenářům, že můj názor a přesvědčení je takové, že státní orgány proti mé vůli zadržují mé peníze, nikoliv že majitelé společnosti Edbusy nebyli schopni tyto investované finanční prostředky zhodnotit a dostát svým závazkům. Naopak moje peníze již více než dva roky nepracují pro mě, ale pro někoho jiného, komu jsem k tomu nedal žádné svolení. Moje finanční prostředky byly dobrovolně vloženy do projektu Edbusy, a proto se cítím být vážně poškozen těmi, kdo je zadržují, nikoliv majiteli společnosti Edbusy. Dále chci ke způsobu vašeho neprofesionálního jednání uvést, že jsem přesvědčen, že pokud uvádíte ve svých novinách něčí názor, jste povinni nechat článek autorizovat.

 

Očekávám okamžitou odpověď a smírné řešení.

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode